torsdag 9 juni 2011

Lagom är bäst

Jag blev faktiskt väldigt tacksam att det regnade i dag :)  för då blev det lite svalare i tvättstugan där jag skulle tillbringa några timmar,,o glad blev jag när jag för ovanlighetens skull slapp o städa INNAN jag började tvätta :)

En go vän till mig fick i går ett tråkigt besked gällande skattepengar :(     men efter att hon i dag ringt o snackat med dom så kom det fram att det var ett misstag som skulle rättas till :)

Jag o gubben fick sen på eftermiddan trevligt besök av ett ganska nygift par o hennes mamma,,första gången hennes mamma var här, jätte kul att det äntligen blev av :)

Sen fick jag telefonsamtal som inte va så roligt :(  men det som saken gäller gör att en liten varelse slipper lida

ja,,,,en dag kan som i dag ha både :)  o :(  men det e livet det, jag e tacksam för de dagar då det e bägge delarna, eller bara :)  för dagar med bara :( vill man inte ha,,,"lagom e bäst" ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar