måndag 22 november 2010

Vad e detta ?

I dag kommer jag inte på något o skriva om här, undra vad det beror på ?,,kanske för att jag haft o göra hela dan med att ställa iordning allt i hallen efter målningen ?,,,,eller kan det bero på att jag blev förbannad på datorn tidigare i dag, den började "låta" som fan, det gör den emellanåt, vet inte vad det är som gör det, men det hjälper att stänga av datorn o starta den efter en stund. Kanske är det fläkten som spökar, men samtidigt tror jag att det inte är det !!! ljudet är mysko.
Lyssna här !

3 kommentarer:

  1. Nope, ljudet säger mig inget. Tyvärr!
    Fläkten hade jag också gissat på men mina gissningar är nog inte så mycket värda i detta sammanhang.
    Själv ska jag göra en ominstallation av min dator imorgon. Den knäppar sig ibland, låser sig så jag får tvångsavstänga.
    Hoppas den blir frisk av ominstallation så det inte är nåt hårdvarufel, jobbigt att klabba med garanti.

    Hoppas du hittar felet!

    SvaraRadera
  2. Hej Elisabeth,,,,räcker det ej med sysemåterställning på din dator ?

    SvaraRadera
  3. Har testat det några gånger, så nu blir det återställning till ursprungsskick. :)
    Tråkigt att stoppa in alla program igen men skönt med storstädning.

    SvaraRadera