onsdag 6 juli 2011

Hemma igen (massa foton :)

I natt kom jag hem igen efter att ha varit i Skåne en vecka.
Jag blev förkyld efter en dag där så det blev inte av allt jag tänkt göra, men jag har inte legat nerbäddad i en säng , jag har gjort promenader men korta sådana för jag har blivit extra fort trött o har haft svårt o andas.
Min kamera smittades inte av förkylningen så den fotade på lite här o var där jag traskade fram


Klicka på bild för större format

I lördags kom ett hiskeligt regn o åskväder som varade nån timma, efteråt va det
sååååvackert




Ett äppleträd hos min syster


 Körde en dag genom ett hjorthägn
på södra sidan av Söderåsen




Detta är faktiskt ett rapsfält som blommat ut o nu
översållas med "ogräset" prästkragar eller va dom nu heter
i vilt tillstånd

Långben ?





Ängelholm






 Brevlåda till vad ?





 Hit vandrar jag nog varje gång jag e i den trakten.





4 kommentarer:

  1. ååååååå så underbara bilder
    kramis

    SvaraRadera
  2. Hej Anna R,,, hoppas du mår bra o har en skön sommar

    SvaraRadera
  3. under bara bilder det som ser ut som prästkragar är kamomil äller munkskallar som skåningarna sejer

    SvaraRadera
  4. Tack för blomnamnet Astrid !

    Hoppas du har det bra trots sommarvärmen som jag vet att du ej e så glad åt

    SvaraRadera