onsdag 11 maj 2011

Äntligen....

Äntligen,,,,,,i dag blev NV utskriven från sjukhuset, jag o gubben hämtade upp henne o sen var det att åka direkt hem till henne där jag o NV inväntade hemvårdsplanerare. Dom kom punktligt den tid dom sagt, man ble änna förvånad ;),,,,.
Det ble mest snack nu om alla mediciner, för det va inte lätt att reda ut för 2 läkare på sjukhuset hade skrivit upp var sin lista, o dom listorna överensstämde ej med varanndra, så nu i dag får sköterskan som va med hemma ett jobb att fixa till detta, det e ju viktigt med mediciner ju !!!!!
Just nu sover NV, o det behöver hon efter de sista dagarna som varit mer röriga än de tidigare på sjukhuset, för där vet knappt den ena vad den andre har gjort/inte gjort, så patienterna har många gånger själva fått påminna dom !!!! Hoppas det e bättre koll på saker i hemsjukvården.

3 kommentarer:

  1. hopas alt går bra nu jag sänder en kram till er båda

    SvaraRadera
  2. Skönt att hon fick komma hem! Jag hoppas det kommer gå bra med hemvården, själv har jag bara goda erfarenheter från tiden mamma hade hjälp.

    Kram! M-L

    SvaraRadera