torsdag 26 maj 2011

öl e bra att ha :)

Jaa,,,, denna dagen har inte varit särskilt annorlunda än alla andra dagar men ändå speciell för att denna dag varit så underbart vanlig :),,,,,min syster som är hos mig sen bröllopet i lördags förgyller vardagen på ett härligt sätt genom att vara sig själv, härligt !!!!!
I dag var vi o köpte blommor till våra föräldrars grav, där vi va sen en bra stund o det kändes så fint..........sen var vi runt i lite  affärer o kollade,,det blev köpt en badenbadenstol som jag länge önskat mig,,men jag som bara har balkong fick ju tillsammans med min syster tänka till o fixa till så att jag fick plats med stolen på balkongen.........bordet byttes ut mot ett mindre hurtsskåp som tidigare stod i ett köksskåp,,,,så i köksskåpet fick vi   hitta från källaren nåt att ställa de saker på som tidigare stod i hurtsen !!!!!!!! ja,,,det ena drar med det andra,,,,men till slut fick vi fin ordning på det hela,,,,men gubben min va lite knorrig, för det va han som fick fixa nya hyllor i köksskåpet, men, med lite fjäsk o lite öl så blev det fixat rätt snart :)

4 kommentarer: