måndag 30 maj 2011

Björnekulla i konkurs

Hoppas hoppas att Björnekulla kan fortsätta trots konkurs  http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=4527383,,,,,,dom har ju så bra varor, jag rekommenderar det verkligen,,,,,i dag när vi körde förbi Björnekulla i Åstorp handla jag bl.a. en vildhallonsylt som va bara sååå god, första gången jag testade den o kommer att fortsätta med den,,,,,,vanligt vis handlar vi gurkan o rårörda lingon,,,,har man smakat det en gång så vill man aldrig mer äta av sylt som man kan köpa billigt i vita små spänner med rött lock,,,jag kommer aldrig mer att äta av de söta sliskiga s.k. syltsorter som finns i dom,,inte när man smakat Björnekullas härliga naturliga smaker

2 kommentarer:

  1. köper deras gurkor o rödbetor lingon sylt kokar jag själv även vanlig sylt plocker o frycer in så jag har hela året det blir mest blåbärssylt jordgubbar nogon gång

    SvaraRadera
  2. Du e duktig på att fixa sånt Astrid,,,,,tur att Björnekulla finns så vi som ej e så duktiga kan få god sylt :)

    SvaraRadera