onsdag 4 maj 2011

Nu skulle man,,,

Nu skulle man haft en blomster/trädgårdshandel !!! kanske inte just nu men om nåra dar när det blir varmare igen, just nu är det minusgrader här o jag misstänker att många redan köpt sommarblommor o satt ut i sina trädgårdar, dom e nog inte så glada i dag när de ser sina frostnupna blommor. Så jag tippar att  folk som  köpte sina plantor/sommarblommor för tidigt plus de som väntat med det kommer att storma blomsterhandel i mitten av maj.
Jag själv har balkong o där har jag än så länge bara penseer

2 kommentarer:

  1. sama här har bara penser i mina krukor men tror som du att man skule sälja blommor som du vet åker jag på marknader o april o maj är det bara blommor som gäller

    SvaraRadera
  2. Ja...man skulle kunna ha årstidsanpassade varor att sälja, du Astrid har ju varma goa saker att sälja nu i kylan :)

    SvaraRadera