måndag 30 maj 2011

Tre ner, två tillbaks

Vi satt tre personer i bilen som styrde ner mot Skåne i morse, o senare var det två personer som åkte tillbaka hit till Kållered.
Syrran min skulle hem t Skåne i dag så jag o gubben passade på att följa med i vår bil :) för att samtidigt få en liten glimt av lita Skåne som jag tycker så mycket om.

Fick åsså se fina träskulpturer (gjorda av Daniel Andersson) utanför ålderdomshemmet i Norra Vram, så härliga sååååå !


Klicka på bild för större format




o att få se rapsfält i blom är underbart, min syrras trädgård är granne med ett sånt fält,,,,jag e avis !!!!



o att bli omsluten av rapsfält när man sitter i bilen är bara såå "gött" :)



2 kommentarer:

  1. så härligt säga vad man vill men visst är sverige vackert.
    kramsi

    SvaraRadera
  2. Ja,,,sveriges natur e vacker ;)

    SvaraRadera