onsdag 18 maj 2011

Tre dagar kvar !

 
(bild hämtad från nätet)

Nu e jag göörpirrig i magen, undra då hur de känner sig, de som det handlar om, jag ska ju bara va med :).
Jag sitter nu med färgmedel i håret med förhoppning att jag ska se något sånär okej ut denna dag (lördag).
Jag har inte mycket annat i tankarna nu än det som ska ske på lördag, jag liksom skiter i allt annat nu, nästan så jag glömmer att göra middagar :),,men, det påminner gubben min om, så det e ingen risk att det missas :)

Gjorde häromdan ett bildspel som jag skickade min son i tanke att han skulle ge det till sin blivande fru, o det gjordes med glädje, så nu kan jag visa bildspelet här åsså




4 kommentarer:

  1. fint bildspel det går nog bra på lördag glöm bra inte näsduken

    SvaraRadera
  2. Klart det går bra och håller med AStrid glöm inte näsduken

    SvaraRadera
  3. bra att mi påminner om näsduk, har stoppat ner det i den lilla väskan nu

    SvaraRadera
  4. Jättefint <3<3<3

    SvaraRadera